100 – års fødselsdag

4. april 2022

Gråsten Boldklub runder mandag d. 4. april en milepæl, da vi den dag kan fejre vores 100 – års fødselsdag.

Denne milepæl vil vi gerne fejre sammen med venner, sponsorer, samarbejdspartnere, nuværende og tidligere spillere, trænere og bestyrelsesmedlemmer

Lørdag d. 9. april på

Årsbjerg idrætsanlæg og klubhus

Dagens program.

10.30-12.00: Alle ungdomsspillere spiller fodbold på blandede hold og til slut serveres der fødselsdagskage for alle spillerne samt de fremmødte forældre.

13.00 – 15.00: FØDSELSDAGSRECEPTION i klubhuset for venner af klubben, samarbejdspartnere, klubrepræsentanter fra områdets foreninger, sponsorer, ungdomstrænere, tidligere spillere, trænere og bestyrelsesmedlemmer.

15.00 – 16.45. Klubbens 1. og 2. seniorhold spiller turneringskampe på anlægget.

17.30 – 19.00: Græskinspireret køkken  for alle klubbens seniorspillere m/k og tilskuere.

Bestyrelsen håber, du/ I har tid og lyst til at fejre vores fødselsdag sammen med os og alle de andre der har eller har haft tilknytning til GB samt alle Jer andre fodboldmennesker, som vi møder eller har mødt omkring fodboldspillet.

Bestyrelsen i Gråsten Boldklub